Marketing drukowany

Dodane: 16-08-2017 05:42
Marketing drukowany naklejki reklamowe Warszawa

Dzisiejszy druk

Druk towarzyszy ludziom od dawna, jednak w ostatnim stuleciu powszechność druku sprawia, że każdy ma w domu przynajmniej parę książek, dostaje codziennie drukowane reklamy, a jadąc do pracy mija dziesiątki billboardów z reklamami. I właśnie reklamy to najczęściej zamawiane materiały do druku. Wystarczy spojrzeć ile ich mamy w naszym otoczeniu.

Kolorowe, czarno-białe, wizytówki, wielkie bannery- te wszystkie rzeczy można dzisiaj wydrukować przy na prawdę niskich kosztach. Dlatego tez wiele firm, nawet tych lokalnych korzysta z dobrodziejstw nowoczesnego druku.


promieniowanie elektromagnetyczne).

RGB ? jeden z modeli przestrzeni barw, opisywanej współrzędnymi RGB. Jego nazwa powstała ze złożenia pierwszych liter angielskich nazw barw: R ? red (czerwonej), G ? green (zielonej) i B ? blue (niebieskiej), z których model ten się składa. Jest to model wynikający z właściwości odbiorczych ludzkiego oka, w którym wrażenie widzenia dowolnej barwy można wywołać przez zmieszanie w ustalonych proporcjach trzech wiązek światła o barwie czerwonej, zielonej i niebieskiej (zob. promieniowanie elektromagnetyczne).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/RGB


Czy druk obecnie jest tani?

Obecnie ceny materiałów reklamowych są na tyle niewielkie, że większość firm może sobie pozwolić na druk wizytówek, ulotek czy plakatów. Druk takich rzeczy warto zlecić lokalnej drukarni, ponieważ często mogą mieć lepsze ceny niż internetowa konkurencja. Do tego jeszcze dochodzi kwestia rabatów i zniżek dla stałych klientów, jeżeli planujemy zamawiać nasze materiały regularnie.

Obecnie metody druku pozwalają na bardzo niskie koszty, ale ostateczna cena za arkusz druku może zależeć od samego papieru czy metody drukowania. Warto więc poznać przynajmniej najczęściej wykorzystywane metody druku, ich wady i zalety. W ten sposób będziemy wiedzieli czego można się spodziewać po otrzymaniu gotowego zamówienia.



© 2019 http://mundurowi.com.pl/